lördag 4 oktober 2008

Min kärlekshyllning!!



Jag hoppas att ni som betyder extra mycket för mig, som förgyller mitt liv och min tillvaro vet om det. Jag försöker säga, skriva och visa det ofta. Jag tror inte att det någonsin kan bli för mycket kärlek, så därför kommer här nu min kärlekshyllning till er!

Den kärleken jag känner för mina barn är oändlig och så stor att det inte går att mäta med något annat. Hela deras påbörjade resa har vi fått uppleva tillsammans. Från det första leendet till en trött och irriterad tonåring. Och mycket, mycket mer ser jag fram emot. Många kramar och mycket skratt.
Det är ni, mina underbara barn som har gett mig kraft att orka kämpa vidare många gånger då jag egentligen bara har velat ge upp. Det är ni som har gett mitt liv en mening och fyllt det med så mycket kärlek!

Jag har vänner som jag känner väldigt mycket kärlek för. Jag känner många, har en del kompisar, några få vänner. Du som är en av mina riktiga vänner har något speciellt som jag värdesätter otroligt mycket. Du är omtänksam! Du är pålitlig! Du lyssnar! Du försöker förstå! Du är uppriktig! Du är klok! Du är smart! Du är vacker! Du inspirerar mig! Du ger mig hopp! Du gör mig glad! Du lyser upp min tillvaro lika starkt som tusentals glittrande stjärnor!

Och så till dig min älskling! Det är egentligen ganska otroligt att man kan träffa någon som man tycker om på så många olika sätt och som man kan känna så mycket för att man vet att det är med just honom/henne man vill dela sitt liv.
Det är ingen annan än just dig som jag vill somna bredvid på kvällen. Det finns ingen jag hellre vaknar bredvid på morgonen. Det är dina kramar jag behöver. Det är din närhet som jag längtar efter. Det är ditt tålamod, ditt lugn och din trygghet som får mig att slappna av. Du har fått mig att våga tro, hoppas och älska. Du har fått mig att känna att jag kan vara precis den jag är och jag är bra ändå.

Hoppas att ni alla förstår hur mycket ni betyder för mig!
Hurra för kärleken!

2 kommentarer:

Resenären sa...

Jag vet att jag är en av dina nära vänner - är inte det härligt, att jag så säkert VET det?!
Och ja, jag vet att jag betyder mycket för dig. Du betyder minst lika mycket för mig! (va bra att vi så ofta talar om det för varandra, för då behöver vi aldrig någonsin tvivla!)
KRAM!

tvillingen sa...

Det är visst härligt och underbart att du vet det, för det är du verkligen! Det är ovärderligt att ha vänner som man vet finns där och som man själv betyder något för!
Största kramen tillbaka!